Wiadomości

Nabór na stanowisko inspektora do spraw obsługi systemów łączności w Zespole Łączności i Informatyki

Data publikacji 13.11.2020

Komendant Powiatowy Policji w Kłobucku poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko inspektora do spraw obsługi systemów łączności w Zespole Łączności i Informatyki. Dokumenty można składać do 27 listopada 2020 roku.

Ogłoszenie nr 70823 / 06.11.2020


Komendant Powiatowy Policji w Kłobucku poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

 

Inspektor do spraw obsługi systemów łączności w Zespole Łączności i Informatyki
     

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1,0

Nabór będzie prowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie

Miejsce pracy

Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku

Ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5  

42-100 Kłobuck

Wynagrodzenie zasadnicze: 2924,40 zł brutto

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Analizuje stan techniczny urządzeń łączności w jednostce, prowadzi dokumentację techniczną, zestawia elementy składowe sieci teletechnicznych oraz samodzielne dokonuje niezbędnych napraw, w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów łączności.
  • Organizuje łączność w sytuacjach kryzysowych oraz na czas operacji policyjnych poprzez zestawianie niezbędnych połączeń kablowych, w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań na miejscu zdarzenia.
  • Zarządza centralami telefonicznymi poprzez zakładanie abonentów oraz nadawanie uprawnień, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem łączności.
  • Opracowuje zapotrzebowania oraz prowadzi ewidencję sprzętu oraz materiałów łączności będących w użytkowaniu jednostki, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem łączności.
  • Weryfikuje i rozlicza bilingi z telefonów komórkowych, w celu zagwarantowania zwrotu kosztów za rozmowy prywatne.
  • Monitoruje funkcjonowanie instalacji i urządzeń elektrycznych w KPP w Kłobucku i jednostkach podległych oraz zgłasza ewentualne awarie w tym zakresie bezpośredniemu przełożonemu, w celu zapewnienia prawidłowości i ciągłości funkcjonowania KPP  w Kłobucku i jednostek podległych.

Kogo poszukujemy

Potrzebne Ci będą       

Wymagania niezbędne

  • Wykształcenie: średnie o profilu informatycznym
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze informatyki lub łączności
  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows
  • Biegła znajomość obsługi komputera (podstawowe aplikacje biurowe)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie: wyższe o profilu informatycznym
  • Uprawnienia SEP-owskie
  • Dyspozycyjność
  • Komunikatywność
  • Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Co oferujemy

  • miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • nagrody okresowe np. kwartalne
  • dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”
  • pakiet socjalny m. in. wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe
  • dofinansowanie do zakupu okularów

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Kłobucku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Warunki pracy

  • Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym
  • Stanowisko pracy wyposażone jest w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym  oświetleniem.
  • Wejście do budynku   Komendy Powiatowej  Policji w Kłobucku znajdujące się przy ulicy Bohaterów Bitwy pod Mokrą jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy w Zespole Łączności Informatyki usytuowane jest na I piętrze. W budynku  między parterem a I i II piętrem brak windy.  Pomieszczenia sanitarne znajdujące się na I piętrze nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.

Dodatkowe informacje

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń czy odpowiada Ci taka praca
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym oraz na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Pracę możesz rozpocząć od: 04.01.2021

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami, itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów/kandydatek, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Aplikuj do: 27 listopada 2020

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ogłoszenie nr 70823” na adres:

dokumenty należy przesyłać na adres ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5, 42-100 Kłobuck

(decyduje data stempla pocztowego)

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 34 310 92 18

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Przetwarzanie danych osobowych

  • Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Kłobucku z siedzibą w Kłobucku przy ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5, 42-100 Kłobuck
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Danych Osobowych: ul. Bohaterów Bitwy     pod Mokrą 5, 42-100 Kłobuck, tel. 34 310 92 17, adres e-mail: iod@klobuck.ka.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny  urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
  • prawo do usunięcia danych osobowych
  • żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

Podstawa prawna przetwarzania danych

  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1   lit. c RODO
  • art. 6 ust. 1 a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO

Informacje o wymogu podania danych

            Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z  art. 221 Kodeksu Pracy oraz ustawy o   służbie cywilnej (m. in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

            Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest  dobrowolne a zgodę taką wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

            Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana  w dowolnym czasie.

Inne informacje

            Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

Powrót na górę strony